DreamOfSummer citat: |
Imam par pitanja u vezi sa Prodavnicom Sveta Biljaka 1. Da li sledeći deo uputsva za kupce: „Molimo vas da pre zaključivanja porudžbine obavezno odete u „Moja korpa“, dobro pročitate šta ste sve poručili, koliko komada, a zatim, ako imate bilo kakva pitanja za prodavca ili uputstva oko slanja artikala to upišete u „Dodaj komentar“. Tu možete da pitate prodavca o artiklu – recimo, ako nije potpun opis artikla ili ne postoji neki podatak koji vas zanima, date uputstva kada da šalje artikle (ako u nekom momentu niste na adresi koju napišete za osporuku) i slično.“ znači da se sa prodavcem može komunicirati putem komentara i pre završetka kupovine? 2. Kada se broje pozitivne odnosno negativne ocena prodavca u komenatrima: da li se pozitivan (negativan) komentar zapisuje onoliko puta koliko je različitih vrsta artikala poručeno ili jednom za celu kupovinu? 3. Ne bih da javno pominjem prodavca, međutim za sve sadnice su date slike sa interneta. Da li postoji mogućnost da ti prodavci budu obavezni da uz te slike (shodno članu 2 Uslova korišćenja Prodavnice Sveta Biljaka), bar dodaju slike svojih sadnica? Unapred mnogo HVALA |
dejca citat: |
Eh konacno da nadjoh temu gde mogu pisati o prodavnici. Pod forum prodavnica je blokiran za nas obicne korisnike ne znam zasto. Narucio sam neko seme pre dva dana, stigla mi je e poruka da je seme juce poslato, medjutim ja ga danas nisam dobio. A uopste i ne znam dali ga je prodavac poslao jer ne mogu ni da ga pitam, nigde ne vidim broj telefona, dali je broj telefona namerno sakrijen ili prodavci ne zela da ga postave. Da broj postoji bila bi mnogo laksa komunikacija i detaljniji dogovor, ovako je sve neizvesno, sedim kuci i cekam seme a dali je poslato ko zna. |
Sva vremena su GMT + 1 sat